معرفي مشاغل ومحصولات معرفي مشاغل ومحصولات .

معرفي مشاغل ومحصولات

تور دبي

آژانس ستاره ونك مجري مستقيم تورهاي دبي و نماينده رسمي شركت صدف در ايران مي باشد خدمات اين آژانس شامل رزرو پرواز، هتل، اخذ ويزا و برگزاري گشت هاي گوناگون مثل تور دبي و تور تايلند است. كليه تورهاي دبي اين آژانس با سرويس هاي مجهز شركت صدف و ساير شركت هاي وابسته انجام مي گردد و همه مسافران تور دبي اين آژانس تحت پوشش بيمه اي مي باشند.

تور دبي

دبي در ايالات عربي شيخ نشين رتبه دوم را از نظر وسعت كسب كرده و بيش از 2.5 ميليون نفر جمعيت دارد. دبي ايالتي پويا و هميشه در حال تغيير است كه يكي از بالاترين مرتبه هاي ساخت و ساز در جهان را از آن خود كرده و هميشه بر بهتر شدن و بزرگتر شدن اصرار دارد كه اين باعث شده تور دبي در سراسر دنيا طرافداران بسيار داشته باشد.

فرهنگ دبي

فرهنگ دبي در اسلام ريشه دوانده است و مهاجرت از مليت هاي مختلف دبي را به يكديگر ذوب از فرهنگ هاي گوناگون تبديل كرده است. با اين حال نفوذ فرهنگ هاي سنتي عربي، در موزه ها، جشنواره ها، مراكز خريد، رستوران ها، لباس هاي محلي مشخص است. مردمان اين ايالت بسيار با سخاوت و مهمان نواز هستند و با گردشگران و توريست ها كه براي تور دبي آمده اند با نهايت سخاوت و مهمان نوازي رفتار مي كنند. از سال 2006 تا به امروز، تعطيلات آخر هفته در اين ايالت به جمعه و شنبه تبديل شده كه به ترتيب به تبعيت و احترام به فرهنگ اسلام و فرهنگ اروپايي مي باشد. با توجه به گسترش دبي در دو سمت نهر اين شهر به دو قسمت به نام ديره در شمال و بر دبي در جنوب و همچنين منطقه توريستي جميرا كه بهترين مكان تفريحي جهت تور دبي است، تقسيم شده است. شركت هاي تاكسي راني آبي، در طول روز مدام توريست ها را از يك سمت نهر به سوي ديگر منتقل مي كنند. هر كدام از اين دو سمت سهم خود را از مساجد، ساختمان هاي عمومي، فروشگاه ها، هتل ها، بيمارستان ها، آپارتمان ها و ... برده اند. دبي بهره سرشاري از تابش خورشيد و سايه هاي نقره اي زيبا برده است و جالب اينكه با توجه به تغييرات و ساخت و سازهاي فراوان كه در دبي انجام شده اين ايالت بافت تاريخي خود را حفظ كرده است و توريست ها در تور دبي مي توانند هم بافت جديد و هم بافت قدبم را مشاهده نمايند.

دبي پايتخت خريد در خاورميانه شناخته شده و مراكز خريد فراواني را شامل مي شود. در حال حاضر بهترين مراكز خريد در دبي، دبي مال، امارات مال، سيتي سنتر، مرديف (سيتي سنتر 2)، مركاتو، اوت لت و ... مي باشند.

 


برچسب: تور دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۷:۳۴ توسط:seokar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :