معرفي مشاغل ومحصولات معرفي مشاغل ومحصولات .

معرفي مشاغل ومحصولات

اتليه عكاسي

آتليه عكاسي چيست؟

يك آتليه عكاسي كه از آن به عنوان استوديو عكاسي، استوديو عكس، photographic studio نيز ياد مي شود، يك فضاي كاري جهت خلق تصاوير طبيعي و متنوع است. فضاي آتليه عكاسي شبيه استوديو هنرمندان است ولي بيشتر تمركز در توليد، چاپ و تكثير عكس دارد. فضاي آتليه عكاسي جهت گرفتن عكس و همچنين آموزش عكاسي استفاده مي شود.

آتليه عكاسي داراي فضا هاي كاري مختلف است كه از آن جمله مي توان به اتاق تاريك خانه، اتاق آرشيو يا ذخيره سازي عكس اشاره نمود.

در يك آتليه عكاسي ممكن است يك يا چند عكاس در آن مشغول به فعاليت باشند و همچنين برخي دستياران در يك آتليه عكاسي مشغول فروش عكس هاي گرفته شده توسط آتليه عكاسي هستند.

از قرن بيستم به بعد در سراسر دنيا شركت هاي بزرگي به طور فزآينده اي تاسيس شدند كه بصورت تخصصي و حرفه اي با اصطلاح آتليه عكاسي مشغول به فعاليت شدند كه تا اكنون به ارائه خدمات مختلف با تكنولوژي هاي پيشرفته در صنعت عكاسي پرداخته اند.

امروزه بسياري از آتليه هاي عكاسي براي خدمت رساندن به مردم در صنعت عكاسي مشغول به فعاليت هستند و هر روز به تعداد اين آتليه هاي عكاسي افزوده مي شود بطوري كه در برخي مواقع براي گرفتن يك عكس حرفه اي در آتليه عكاسي مي بايست هفته ها زودتر جهت گرفتن عكس وقت رزرو نماييد.

 


برچسب: اتليه عكاسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۰۱:۲۰ توسط:seokar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :