معرفي مشاغل ومحصولات معرفي مشاغل ومحصولات .

معرفي مشاغل ومحصولات

لوازم يدكي لودر - لوازم يدكي كوماتسو - لوازم يدكي بيل مكانيكي

لوازم يدكي لودر - لوازم يدكي كوماتسو - لوازم يدكي بيل مكانيكي

شركت ايران سرويس ماشين با بيش از يك دهه فعاليت مستمر و صادقانه در راستاي سرويس دهي و تامين و تهيه قطعات يدكي ماشين آلات راهسازي و معدني افتخار دارد همراه با پيشرفت دستگاه هاي مدرن و جديد آمادگي خود را جهت همكاري با شركت ها و سازمان ها و ارگان هاي مربوطه بابهترين كيفيت و سريعترين زمان اعلام نمايد

  • بيل مكانيكي هاي هيوندا , بيل مكانيكي كوماتسو, بيل مكانيكي و بيل مكانيكي دوسان
  • لودرهاي هيوندا , لودر كوماتسو و لودر ولو
  • بلدوزر هاي كوماتسو
  • جرثقيل هاي تادانو و جرثقيل كاتو

شما مي توانيد نظرات و درخواست هاي خود در زمينه سفارش قطعات را از اين طريق با ما در ميان بگذاريد 
آدرس:تهران خيابان قزوين دوراهي قپان پاساژ آسيا پلاك 12 
شماره هاي تماس:

  • تلفن: 55784693 - 021
  • تلفكس: 55784694 - 021
  • همراه: 09123084180


برچسب: لوازم يدكي لودر - لوازم يدكي كوماتسو - لوازم يدكي بيل مكانيكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۹:۵۷ توسط:seokar موضوع:

پكيج اسمز معكوس RO

پكيج اسمز معكوس RO

اسمز معكوس يا همان RO روشي در تصفيه آب مي باشد كه به وسيله آن مي توان آب با كيفيت بسيار عالي (مانند آب دمين، آب مقطر يا آب آشاميدني) را از منابع آب شور يا آب دريا توليد نمود. پكيج اسمز معكوس RO با استفاده از ممبران ها يا همان غشاءهاي نيمه تراوا كليه املاح محلول، ويروسها و ذراتي كه به لحاظ اندازه مولكولي از آب درشتر هستند را حذف و تصفيه مي كند.
در پكيج اسمز معكوس (RO) به منظور تامين فشار اسمزي از پمپ استفاده مي شود. علاوه بر پمپ فشار قوي، ممبران هاي RO (اسمز معكوس)، پرشر وصل ها (Pressure vessel) پيش تصفيه شامل فيلتر شني كربني و ميكروفيلترها و همچنين مجموعه اي از ابزار دقيق ها و شيرآلات كنترلي وجود دارند كه تصفيه آب را انجام مي دهند.
امروزه در فرآيندهاي تصفيه آب به طور گسترده اي از روش اسمز معكوس (RO) استفاده مي شود. پكيج اسمز معكوس علاوه بر آساني در بهره برداري، هزينه هاي جاري و اوليه بسيار پاييني را در بر دارد و به علاوه آب با خلوص بسيار بالايي را در مقايسه با ساير روشهاي تصفيه آب توليد مي نمايد.
شركت فني مهندسي طرح و كار در زمينه طراحي، ساخت، نصب و راه اندازي انواع پكيج هاي تصفيه آب به روش اسمز معكوس (RO) در صنايع گوناگوني چون توليد آب ديگ بخار، آب صنعتي، تصفيه آب دريا، آب آشاميدني، آب چاههاي عميق و ساير زمينه هاي تصفيه آب مشغول به فعاليت مي باشد.

 


برچسب: اسمز معكوس RO،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۹:۲۶ توسط:seokar موضوع:

ويدئو كنفرانس

ارتباط همزمان تا 9 نقطه SONY PCSA-MCG109

مجوز ارسال تصوير رايانه به شركت كنندگان در ويدئوكنفرانس فقط مخصوص نصب برروي سيستم هاي ويدئو كنفرانس هاي PCS-XG80 و PCS-XG100 قابليت ارسال تصاوير رايانه به عنوان Presentation به ساير شركت كنندگان در كنفرانس ويدئويي پشتيباني از تغيير نرخ ارسال جهت مديريت بهينه پهناي باند پشتيباني از ارسال تصاوير با كيفيت DVD و با 30 فريم در ثانيه


برچسب: ويدئو كنفرانس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۸:۱۱ توسط:seokar موضوع:

تور دبي

آژانس ستاره ونك مجري مستقيم تورهاي دبي و نماينده رسمي شركت صدف در ايران مي باشد خدمات اين آژانس شامل رزرو پرواز، هتل، اخذ ويزا و برگزاري گشت هاي گوناگون مثل تور دبي و تور تايلند است. كليه تورهاي دبي اين آژانس با سرويس هاي مجهز شركت صدف و ساير شركت هاي وابسته انجام مي گردد و همه مسافران تور دبي اين آژانس تحت پوشش بيمه اي مي باشند.

تور دبي

دبي در ايالات عربي شيخ نشين رتبه دوم را از نظر وسعت كسب كرده و بيش از 2.5 ميليون نفر جمعيت دارد. دبي ايالتي پويا و هميشه در حال تغيير است كه يكي از بالاترين مرتبه هاي ساخت و ساز در جهان را از آن خود كرده و هميشه بر بهتر شدن و بزرگتر شدن اصرار دارد كه اين باعث شده تور دبي در سراسر دنيا طرافداران بسيار داشته باشد.

فرهنگ دبي

فرهنگ دبي در اسلام ريشه دوانده است و مهاجرت از مليت هاي مختلف دبي را به يكديگر ذوب از فرهنگ هاي گوناگون تبديل كرده است. با اين حال نفوذ فرهنگ هاي سنتي عربي، در موزه ها، جشنواره ها، مراكز خريد، رستوران ها، لباس هاي محلي مشخص است. مردمان اين ايالت بسيار با سخاوت و مهمان نواز هستند و با گردشگران و توريست ها كه براي تور دبي آمده اند با نهايت سخاوت و مهمان نوازي رفتار مي كنند. از سال 2006 تا به امروز، تعطيلات آخر هفته در اين ايالت به جمعه و شنبه تبديل شده كه به ترتيب به تبعيت و احترام به فرهنگ اسلام و فرهنگ اروپايي مي باشد. با توجه به گسترش دبي در دو سمت نهر اين شهر به دو قسمت به نام ديره در شمال و بر دبي در جنوب و همچنين منطقه توريستي جميرا كه بهترين مكان تفريحي جهت تور دبي است، تقسيم شده است. شركت هاي تاكسي راني آبي، در طول روز مدام توريست ها را از يك سمت نهر به سوي ديگر منتقل مي كنند. هر كدام از اين دو سمت سهم خود را از مساجد، ساختمان هاي عمومي، فروشگاه ها، هتل ها، بيمارستان ها، آپارتمان ها و ... برده اند. دبي بهره سرشاري از تابش خورشيد و سايه هاي نقره اي زيبا برده است و جالب اينكه با توجه به تغييرات و ساخت و سازهاي فراوان كه در دبي انجام شده اين ايالت بافت تاريخي خود را حفظ كرده است و توريست ها در تور دبي مي توانند هم بافت جديد و هم بافت قدبم را مشاهده نمايند.

دبي پايتخت خريد در خاورميانه شناخته شده و مراكز خريد فراواني را شامل مي شود. در حال حاضر بهترين مراكز خريد در دبي، دبي مال، امارات مال، سيتي سنتر، مرديف (سيتي سنتر 2)، مركاتو، اوت لت و ... مي باشند.

 


برچسب: تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۷:۳۴ توسط:seokar موضوع:

مقاله isi

نگارش، اكسپت و چاپ مقاله isi ، علمي پژوهشي و scopus

يكي از مهمترين راه هاي رساندن اطلاعات و يافته هاي پژوهشي به جامعه علمي نگارش مقالات علمي است. با توجه به افزايش نياز جهت نگارش مقالات به صورت استاندارد و بالا بردن سطح دانش و آگاهي محققان از فن نگارش مقالات و انتخاب ژورنال متناسب با مقالات نگاشته شده، دپارتمان مقالاتِ مجموعه پايان نامه سرا از آغاز فعاليت اين موسسه در تلاش بوده است تا با جلب همكاري متخصصين و اساتيد داخل و خارج كشور كه در ژورنالهاي معتبر، مقالات ارزشمندي را به چاپ رسانده اند از تجارب گرانبهاي اين عزيزان بهره برده و خدمات با ارزشي را به علاقه مندان ارائه دهد. متخصصين اين مجموعه قادرند به شما در زمينه نگارش و تصحيح مقالات، انتخاب ژورنال مناسب، ارسال مقاله براي ژورنال مناسب، پاسخ به نظرات و سئوالات داورهاي ژورنال و همچنين دريافت نامه اكسپتنس و چاپ مقالات ياري رسانند. جهت سفارش نگارش مقاله isi و يا دريافت نامه پذيرaش و چاپ مقالات isi خود مي توانيد با مراجعه به قسمت ثبت سفارش خدمات مورد نظر خود را دريافت نماييد.


برچسب: مقاله isi،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۷:۰۲ توسط:seokar موضوع:

پشم سنگ

پشم سنگ كه معادل انگليسي آن rock wool insulation مي باشد داراي كاربرد هاي مختلفي در صنايع گوناگون مي باشد. مهمترين كاربرد پشم سنگ براي كاهش هزينه انرژي مي باشد به همين دليل اين عايق حرارتي به عنوان يك دوستار محيط زيست محسوب مي شود. پشم سنگ به عنوان يك عايق حرارتي طبقه بندي مي شود و با توجه به تحمل درجه حرارت بالا كه حدودا به بالاي 700 درجه سانتيگراد مي رسد مي تواند يك ديواره مستحكم در برابر آتش و صدا فراهم آورد.


برچسب: پشم سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۵:۵۶ توسط:seokar موضوع: